zondag 4 oktober 2015

Hatha-yoga: nieuwe lessenreeks op dinsdagavond

Vaak krijg ik de vraag of yoga iets aan lichamelijke klachten kan verhelpen. Dat is zeker het geval. 
Zelf heb ik vaak last van nekpijn, pijn in het achterhoofd en lage rugpijn. Dit is te wijten aan stress en spanning. Want er is wel altijd iets dat je bezig houdt én ik ben nu eenmaal een "stresskonijn" maar wel eentje die het onder controle houdt. 
Sinds ik zelf yoga ben begonnen kan ik zeggen dat ik beduidend minder pijn heb. Je wordt door de oefeningen - die helemaal niet belastend zijn en afgestemd zijn op jouw eigen kunnen - soepeler. Je wordt je meer bewust van bewegen en jouw manier van ademen. Ervaringen en reacties van klanten zijn heel positief: mensen slapen beter, voelen zich innerlijk rustiger, hebben minder last van kleine kwaaltjes die anders zo zeurend aanwezig zijn. Mensen schrijven zich ook in voor vervolgreeksen wat aangeeft dat ze er baat bij hebben.
Heb jij ook deze klachten reeds ervaren? Dan kan yoga jou echt wel verder helpen. We werken in een kleine groep (max. 8 deelnemers) en er is een heel ontspannen en open sfeer. Jij bepaalt zelf wat en hoe je het wil, de leraar is jouw leidraad doorheen de oefeningen en heeft oog voor een persoonlijke aanpak.
De nieuwe reeks start op dinsdag, 17 november, 19u30 tot 20u45.
Achteraf heb je tijd om even terug "down to earth" te komen met een drankje, een knabbeltje en een babbeltje met de mede-yogisten. 



Ik help je graag verder met nog meer uitleg indien dit nodig zou zijn. Je mag me een priviébericht sturen, bellen of mailen. (0472/428480 - massagehuismutuafides@gmail.com)


Warme groet,
Katleen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen