woensdag 3 februari 2016

How do yo do?

Hoe was jouw dag vandaag?
Wat vond je de moeite waard?
Overloop voor jezelf de dag. Probeer je drie dingen voor de geest te halen die je fijn vond, iets waar je tevreden over bent. 
Zo even stilstaan bij wat aangenaam was tijdens de dag, kan je ontspannen. Je haalt er energie uit voor morgen en een goed gevoel doet je beter slapen.
Het hoeft ook allemaal niet zo spectaculair te zijn.

Dit is wat ik kan besluiten uit mijn dag:
* Ik genoot tijdens de voormiddag van de zon die er toch nog even doorkwam! Dat was -kortstondig- genieten!
* Mijn strijk is helemaal gedaan! Ikke blij!
* Vanavond heb ik na 2,5 jaar mijn gitaar van onder het stof gehaald en ben opnieuw wat akkoorden gaan tokkelen. De pijnlijke vingers neem ik voor lief! Morgen doen we voort (hoop ik... als ik de tijd vind...). Ik ben blij dat ik na zo lang aarzelen het weer heb opgepakt! Goed van mezelf!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen